דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך צילומי החתונה שלך יהפכו לחוויה בלתי נשכחת? 

מאת    [ 06/05/2014 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1925 פעמים ]

כאשר תתחילו בחיפוש אחר צלם לחתונתכם תבינו שמשהו חדש נכנס לעולם צילום החתונות, כבר אין יותר רק צילום לחתונה, זה הרבה מעבר וכל זה נכנס למונח trash the dress הצילום הפשוט עבר לאומנות של ממש .

כבר בחיפוש המהיר והראשוני דרך אתרי האינטרנט אתם תראו את המושג הזה trash the dress המופיע כמעט בכל אתר צילום חתונות, כאשר תקליקו עליו אתם לא תבינו מה זה אומר ואיך פתאום רואים חתן וכלה לבושים בבגדי הערב המאושר בחייהם? שזמן בחירתם ומדידתם עלה להם בזמן רב ולא מעט לחץ ועצבים נהרסים לנגד עינכם.

זהו טרנד חדש התופס מקום לא מבוטל בבחירת צלם לחתונתכם. כבר בעולם טרנד זה מוביל זמן רב. זהו מנהג שיום לאחר החתונה החתן והכלה יוצאים לסבב צילומים איך הם הורסים את שמלת הכלה ?(trash the dress  פירושו להרוס את שמלת הכלה ) כמובן שישנם זוגות השואלים את עצמם למה באמת נהרוס בגדים של היום המאושר בחיינו ולכן ישנם זוגות המזכירים או רוכשים דרך האינטרנט שמלות וחליפות זולות ופשוטות שלאחר שיהרסו לא ירגישו חרטה. זוגות רבים בעולם מאמינים שזה נעשה בעקבות שבועות ארוכים של סידורים וסטרס מטורף לקראת החתונה אשר עלולים להביא זוגות טריים לסף השיגעון, ולכן - במקום להוציא את העצבים אחד על השני ולקבוע את שיא הגירושין הזריזים, למה לא לפרוק הכול על השמלה? וזה נעשה על ידי trash the dress.

זוגות רבים במהלך יום הצילומים צובעים את בגדיהם , שורפים , נכנסים לים ולבריכות נמרחים בבוץ וכל זה מתעדים על ידי צלם החתונה שבחרו ליום חתונתם. זהו שירות נוסף הנכנס לעולם צילום החתונות קצת מוזר נכון ? השמרנות החקוקה בזיכרון היא שלהפך יש לשמור trash the dress על בגדים אלו, אך כיום ישנם זוגות הרואים בשירות צילום זה  כחוויה הממשיכה את יום החתונה, בישראל בשונה משאר העולם עדין יש זוגות שמרנים שלא יכולים להתחבר לשיגעון הזה. אלו שכן,יום צילומים זה בשונה מהעולם נערך באזור החודש לפני יום החתונה כחלק מתהליך ההכנות ליום הגדול.

נושא בחירת הצלם נעשה פעמים רבות ע"י המלצות מהסובבים ואנשים קרובים, אך ב trash the dress בחירת הזוג נעשית ע"י אהבת הרעיונות, היצירתיות והשיגעון של הצלם שבכך ממחיש הצלם ע"י תיק העבודות הנאסף במהלך עבודותיו.

וכך מהר מאוד אתם תבינו את העולם "הפשוט" יחסית בבחירתכם אשר יהפך למשהו שהוא לא רק צלם, אלבום תמונות אלא צילום המשלב רעיון, חדשנות, יצירתיות, זמן, וכסף רב.

 www.i-do.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב